«Առաջին լրատվական». Գործող քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի՝ երևանցիներին հղած ուղերձում հստակ նշվում էր, որ տրանսպորտի ուղեվարձը թանկացնելու մասին որոշումը միայն ժամանակավորապես է կասեցվում:
Այս օրերին արդեն իսկ քաղաքապետարանում արծարածում են ուղեվարձը նորից թանկացնելու խոսակցություններ՝ տրանսպորտի որակը բարելավելու արդարացմամբ:
Հարցի շուրջ կարծես հստակ են Հանրապետական կուսակցության և «Բարև Երևան» դաշինքի դիրքորոշումները: Իսկ թե ինչ են մտածում ավագանու ԲՀԿ-ական անդամները, մենք հետաքրքրվեցինք ավագանու՝ «Բարգավաճ Հայաստան»-ի անդամներ Արմինե Գյուլազյանից և Սամվել Շառոյանից:
«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում Արմինե Գյուլազյանը, անդրադառնալով ուղեվարձի հնարավոր թանկացմանը և պատասխանելով մեր այն հարցին, թե արդյո՞ք բերված պատճառաբանությունները հիմնավոր են, ասաց. «Տրանսպորտի թանկացումը գների և գնագոյացման պրոցեսների գիտական վերլուծությանը համահունչ չէ և չի դիմանում քննադատությանը: Ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու համար անհրաժեշտ է Չինաստանից ներմուծված ավտոբուսների և նրանց կողմից սպասարկվող գծերի ազգայնացում: Շահույթների և վնասների ասպեկտում ճիշտ պատկերացում կազմելու համար անհրաժեշտ է մրցակցություն՝ ոչ թե տարբեր մասնավոր, այլև պետական և մասնավոր սեփականության միջև: Սա է գնագոյացման պրոցեսների ճկուն կարգավորման մեխանիզմը»:
Կարդացեք նաև
Հարցին, թե փորձելու ե՞ն իրենք առաջարկները ներկայացնել քաղաքապետարանին, և ի՞նչ են կարծում՝ դրանք լսելի կլինե՞ն, թե ոչ՝ մեր զրուցակիցը պատասխանեց. «Մենք կփորձենք դա անել, ամեն դեպքում գնագոյացման վերջնական արդյունքները հաստատելու իրավունքը տրվում է ավագանու համընդհանուր նիստի որոշմանը, որովհետև եթե նույնիսկ մեր գները հանձնաժողովների կողմից տնտեսական առումով հիմնավորված լինեն, ավագանին սոցիալական և քաղաքական ճգնաժամի առումով կարող է համարել ժամանակավրեպ և պայթյունավտանգ և կարող է արգելափակել նոր հաստատումը վերադասի կողմից»:
Մարիամ Գրիգորյան
Նյութի մանրամասները կարդացեք սկզբնաղբյուր կայքում