Մայրաքաղաք Երեւանի Մաշտոցի պողոտայում գործող ամեն 5-6 սպասարկման կետից 1-ը կամ փակվել է, կամ փակվում է։ Մնացած 4-5-ի՝ մոտ կեսն էլ, բոլոր հեռանկարներն ունեն փակվելու։
Մաշտոցի պողոտայում կատարած մեր ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ այստեղ շատ քիչ են «հավերժ եւ ավանդական» օբյեկտները։ Խանութներից ու բիստրոներից մեկը փակվում Է, նույն տարածքում բացվում է գեղեցկության սրահ, սա էլ մի քանի ամիս հետո տեղը զիջում է բարին։ Սրանով կարելի է իրական պատկերացում կազմել մեր երկրի գործարար միջավայրի կամ ժողովրդի կենսամակարդակի մասին։
«ԲումՐում» բրենդային հագուստի խանութն իր գործունեությանը զուգահեռ, տարածքը հանել է վարձակալության: «ԲումՐում»-ում փակվելու կապակցությամբ անգամ զեղչեր են գործում։ Ըստ մեր դիտարկումների, ամենաշատ բացվող-փակվող օբյեկտների թվում բրենդային հագուստի խանութներն են։ Նույն տարածքը վարձակալվում կամ վաճառվում է մի քանի ամիսը մեկ։ Կամ խանութի պրոֆիլն են փոխում, կամ բրենդը։ Սակայն երկուսն էլ կարճ կյանք են ունենում։
Գագիկ ԱՂԲԱԼՅԱՆ
Կարդացեք նաև
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «Հայկական ժամանակ» թերթի այսօրվա համարում