Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Պահանջվում է Գագիկ Ծառուկյան

Հուլիս 22,2013 13:27

Արդեն երկրորդ օրն է՝ Երեւանի ներքաղաքային տրանսպորտը թանկացել է` ավտոբուսներն ու միկրոավտոբուսները` 50, տրոլեյբուսը` 100 տոկոսով: Արդեն երկրորդ օրն է հասարակական ակտիվիստները բողոքի ակցիաներ են կազմակերպում ընդդեմ այդ թանկացման, եղել են կոշտ եւ բարձր տոնով խոսակցություններ նրանց եւ չներկայացած եւ ակտիվիստին խանգարող մարդկանց միջեւ:

Իսկ ահա Երեւան-Աբովյան մոտ 10 կմ երկարությամբ երթուղում արդեն որերորդ տարին աշխատում են ուղեւորի համար անվճար (ընդգծում եմ` ուղեւորի համար անվճար) ավտոբուսներ: Հովանավորը ՀՀ ԱԺ պատգամավոր, «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցության ղեկավար Գագիկ Ծառուկյանն է: Ու որքան էլ ասեն-պնդեն-հավատացնեն, որ Գագիկ Ծառուկյանը դա արել է «ինադու», որ «խփի» իր երբեմնի մտերիմ Արթուր Հարությունյանի (առավել հայտնի է Պալաչ մականունով) «Կինգ դելյուքս» ընկերության գործին, որը Երեւան-Աբովյան եւ հակառակ ուղղությամբ ուղեւորափոխադրումներ է իրականացնում 200 դրամով, ակնհայտ է, որ կարիքավորին մատչելի փոխադրումն է հուզում, ոչ թե տարատեսակ «գզվռտոցները»: Ակնհայտ է, որ Երեւան-Աբովյան մոտ 10 կմ երկարությամբ երթուղում ուղեւորի համար անվճար ավտոբուսներ աշխատում են:

Արթուր Հարությունյանի «Կինգ դելյուքս» ընկերությունը նոր ավտոբուսներ է ներկրել եւ նախկին միջին տարողության «Բոգդանի» փոխարեն հիմա նույն գնով (ընդգծում եմ` նույն գնով) Երեւան-Աբովյան, Աբովյան-Երեւան ուղեւորափոխադրումներ են իրականացնում օդորակիչներով մեծ տարողության ավտոբուսներ:

Երեւանի քաղաքապետարանը հայտարարում է, որ ուղեվարձի թանկացումը պարտադրված որոշում է` գազը թանկացել է, քսայուղերը թանկացել են պահեստամասերը թանկացել են…

Հարցեր Երեւանի ուղեւորափոխադրումների գինը 50 եւ 100 տոկոս թանկացրած քաղաքապետարանին:

Էդ ո՞նց եղավ, որ Երեւանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի, պատգամավոր Գալուստը Սահակյանի կամ այլ պատգամավորի սեփականություն գծում ամեն ինչ թանկացավ, իսկ Արթուր Հարությունյանի գծում` ոչ:

Էդ ո՞նց եղավ, որ Գագիկ Ծառուկյանը կարող է 200 դրամ ուղեւարձով գծում ուղեւորի համար անվճար ավտոբուսներ «աշխատեցնել»: Գագիկ Ծառուկյանը ավելի մե՞ծ հնարավորություններ ունի, քան Երեւանի ողջ քաղաքապետարանը` իր վարչահրամայական գերհզոր ապարատով:  Այնքան մեծ, որ Գագիկ Ծառուկյանը կարող է ամեն ուղեւորի համար 200 դրամ վճարել, իսկ Երեւանի քաղաքապետը չի կարող դրանից չորս (ընդգծում եմ` չորս) անգամ փոքր գումար վճարե՞լ:

Եվ վերջապես` ո՞ւմ հետ պիտի սկսի լեզու չգտնել Երեւանի քաղաքապետարանը, որ ուղեւարձը չթանկանա: Հնարավոր չէ՞, առանց դրա թանկացումներ չանել` անգամ ժողովրդին օգուտ թանկացումներ:

Արամ ԶԱՔԱՐՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (4)

Պատասխանել

  1. Tigran says:

    Է ում ես ասում: Մի երկու հարց էլ ես տամ.
    Հնարավոր չի որ քաղաքապետը գծի տեր չլինի:
    Հնարավոր չի որ Գալուստ Սահակյանը գծատեր չլինի:
    Լավ վերչապես հնարավոր չի քաղաքապետին իր պաշտոնից զրկեն գիծ ունենալու համար, Գալուստին էլ մանդատից:

    • Արամ ԶԱՔԱՐՅԱՆ says:

      Ընդդիմադիրներից մեկն ասում էր` Հնարավոր է…

      Հնարավոր է… Ասում են գեղեցիկն ու բարին կփրկեին աշխարհը, եթե մարդկային լկտիությունը Աստվածներից հզոր չլիներ…..

      Շնորհակալություն արձագանքի համար:

      • Արշամ says:

        Հոդվածում անընդհատ ակնարկ է արվում սուբսիդավորման մասին, որը ըստ էության նույնպես մեր գրպանից է գնում և ինքնախաբեություն է: Ըստ իս պետք մայրաքաղաքի տրանսպորտային համակարգը պետք ուղղակի շահագործվի մեկ ընկերության կողմից, մտցվի միասնական վճարման համակարգ(քարտերով) և այդ դեպքում հնարավոր կլիներ թանկացնել տրանսպորտի գինը օրինակ 10 դրամով եթե դրա կարիքը իրոք կա:

  2. Արամ ԶԱՔԱՐՅԱՆ says:

    Սուբսիդավորման մասին ակնարկ չկա; Ակնարկ կա, որ գծատերը մտքին դնի 100 դրամով կաշխատի, որ քաղաքապետարանը մտքին դնի 100 դրամը 150 սարքել թույլ չի տա….

    Հակված եմ մտածել, որ ոչ նա ոչ նա մտքներին չեն դնում……………………

Պատասխանել

Օրացույց
Հուլիս 2013
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հուն   Օգո »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031