Եթե դուք ուզում եք իմանալ, թե ինչպես է գերմանուհին փորձել կրծքով սպանել իր սիրելիին, ինչպես է Զիմբաբվեում սեքսի ժամանակ մահացած մարմնավաճառուհին վերակենդանացել թաղման ժամանակ, ինչպես կարելի է կանանց էքստազի հասցնել քթի միջոցով, կամ թե ինչպես է տղամարդն առանց առնանդամի քնել հարյուրավոր կանանց հետ եւ ավելին կարող եք իմանալ հայկական օնլայն լրատվամիջոցների «յուրահատուկ» լրահոսից:
Էրոտիկ կամ սեքսի տեսարաններով, հաճախ լիովին անհամապատասխան հոդվածի հետ, «ցնցող» ու գռեհիկ վերնագրերով, վերջին տարիներին սնկի պես աճող օնլայն լրատվամիջոցները, որոնք սեփական լրատվություն չունեն, նման կերպ փորձում են մեծ լսարան ապահովել:
Հայկական էլեկտրոնային լրատվամիջոցներում այսօր սեռական կյանքի մանրամասների մասին պատմող նյութերի պակաս չկա: Դրանք աշխատում են, այսպես կոչված, ընթերցող «որսալու» մրցավազքում:
Տեղեկատվական անվտանգության մասնագետ Սամվել Մարտիրոսյանն ասում է, որ Հայաստանում ինտերնետային գովազդի արդյունավետությունը նոր-նոր են հասկացել և հիմնականում «դեղին» լրատվական կայքերն այն օգտագործում են իրենց թրաֆիքը բարձրացնելու համար՝ առանձնապես չմտածելով կայքի որակի մասին:
Կարդացեք նաև
«Լրատվականներ կան, որոնք, օրինակ, քաղաքական-վերլուծական նյութերից զատ ժամը մեկ զուտ թրաֆիք ապահովելու նպատակով ինչ-որ բան են հրապարակում, օրինակ` այս կամ այն աստղի էրոտիկ լուսանկարները: Նրանք անգամ չեն բարեհաճում տեքստ գրել, կարևորը վերնագիրն է»,- «Մեդիալաբին» ասում է Մարտիրոսյանը:
Նա հայկական լրատվադաշտը համակած այս խնդիրը միայն արտադրողինը չի համարում և կարևորում է նաև սպառողի դերը, ով հենց ինքը պետք է որակյալ բովանդակության հետևից գնա:
Մասնագետը նշում է, որ այսօր Հայաստանում բացակայում են վիճակագրական ճշգրիտ հաշվարկները այս կամ այն կայքի այցելուների տարիքային և սեռական կազմի մասին: Օրինակ` չի բացառվում, որ այս կամ այն կայքի այցելուները արգելված թեմաների հետևից գնացող դեռահասներն են: Նրա խոսքով` սա միայն ենթադրություն է, որը սակայն բացառող որևէ փաստ գոյություն չունի:
Հայաստանում «Ֆեյսբուքի» օգտատերերի թիվը միլիոնից ավելի է, նրանցից 40 հազարը, Մարտիրոսյանի խոսքով, ակտիվ օգտատերեր են: Այս մեծ լսարանի մի հատվածին էլեկտրոնային լրատվամիջոցները հենց սեքսի մասին պատմող նյութերի գովազդով են գրավում:
«Գուգլ» որոնողական համակարգում, ի թիվս այլ փնտրվող բառերի, «պոռնո» բառը Հայաստանում առաջին տեղն է զբաղեցնում այլ երկրների համեմատությամբ, ընդ որում` սխալ գրությամբ` porn-ի փոխարեն porno:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ