Սգո ծաղիկները դրսում, երիտասարդ գեղեցկուհի Մարոն` նուրբ մատները կապտած, դագաղի մեջ: Գունաթափ ու աղքատիկ հյուրասենյակի ճնշող պատերի անկյուններում ողբացող կանայք, Մարոյի երկվորյակ եղբայրը` գլուխը Մարոյի գլխին նստած: Ակնթարթ, որը պատմում է կյանքի ու մահվան, ցավի, ցասման բռնության և կյանքի պատմությունը` հայտնի ֆոտոլրագրող Անահիտ Հայրապետյանի «Արքայադստերից` ստրուկ» ֆոտոպատմության մեջ:
«Քանդակագործ Հերիքնազ Գալստյանը, երբ խոսում էինք, ասաց, որ ամեն հայ աղջիկ, երբ ծնվում է, լինում է փոքրիկ արքայադուստր, որովհետև հայրն այդպիսին է նրան ընկալում: Հետո արքայադուստրը մեծանում է, ամուսնանում ու դառնում է այդ տան նոքարը, հետո բռնությունների է ենթարկվում՝ հոգեբանական, ֆիզիկական, անգամ մահվան ելքով բռնության»,- ֆոտոնախագծի «Արքայադուստրից` ստրուկ» խորագրի ընտրությունն է բացատրում լուսանկարիչը:
Մեկ երեխայի մայր և երկրորդ երեխային սպասող գեղեցկուհի Մարոն ընդամենը 21 տարեկան էր, երբ հրաժեշտ տվեց կյանքին` պաշտոնական վարկածով` ինքնասպանություն:
«Մարոյի ընտանիքը պնդում է, որ աղջիկը խեղդված է, ոչ թե կախվել է: Երբ նրանք ինձ ցույց էին տալիս Մարոյի վիզը, ցույց էին տալիս մատնահետքերը: Ասում էին, որ ամուսինը պարբերաբար ծեծել է, մազերը քաշել»,- «Մեդիալաբին» ասում է ֆոտոլրագրողը:
Անահիտ Հայրապետյանի լուսանկարները ցույց են տալիս կնոջ կապտած ձեռքերը, վզի վնասվածքները, ինչը հետագայում կցվել է գործին, որպես հավելյալ ապացույց, սակայն դրանից գործի ընթացքը դեռ չի փոխվել մի երկրում, ուր բազմաթիվ կանայք ամեն օր ընտանեկան բռնության զոհ են, ստորադասված և տառապյալ:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ