Հայաստանի նախագահի թեկնածուների ծրագրերն ու քարոզչությունը մեծամասամբ հասկանալի չեն հասարակ ժողովրդի համար:
Այս կարծիքին է «PR-ի զարգացման հայկական կենտրոնի» նախագահ Հայկ Կիրակոսյանը, ով այս փուլում մանրամասն վերլուծել է նախագահի թեկնածուների ծրագրերը, քարոզչությունն ու եզրակացրել՝ ժողովրդի սրտից է խոսում միայն էպոսագետ Վարդան Սեդրակյանը:
Սասունցի Դավթի մասին նրա նախընտրական կարճ հոլովակը ստանդարտներից դուրս է, բայց, ըստ մասնագետի, ազդելու է մարդկանց ենթագիտակցության վրա:
«Գիտակցաբար շատերը կարող են նայել ու ասել՝ հա ի՞նչ, սիրուն նկարներ էին էպոսից, ազգային երաժշտություն, իբր ի՞նչ: Բայց դա աշխատելու է միանշանակ մարդկանց ենթագիտակցության վրա: Ի տարբերություն բոլոր թեկնածուների, ինքը նոր է դաշտ մտել, բայց արդեն բավականին լայն ճամաչում ունի»,- «Մեդիալաբին» ասում է Հայկ Կիրակոսյանը:
Նա նկատում է՝ երբ որ էպոսագետը համեմատություններ է անում էպոսի հետ, ասում է, որ Սասունցի Դավիթը կառուցել էր մի երկիր, որտեղ ժողովուրդը հարկ չէր մուծում, սա ընկալելի է ժողովրդի կողմից:
Հայկ Կիրակոսյանի խոսքով՝ աշխարհի լավագույն առաջնորդները մարդկանց հետ խոսում են առակների, լեգենդների, հեքիաթների միջոցով:
Ըստ նրա, դա ամենապարզ մեթոդն է մարդկանց հասկացնելու ասելիքը:
«Տնտեսագիտական ու քաղաքական բարդ տերմինները միայն մասնագիտական օղակներին են ուղղված: Իսկ ընտրողը ոչ թե պրոֆեսոր է, այլ ժողովուրդը: Ժողովուրդը պետք է հասկանա թեկնածուի լեզուն»,- ասում է Կիրակոսյանը:
Նա կարծում է, որ Վարդան Սեդրակյանն էպոսը PR նպատակով չի օգտագործում, դա նրա գաղափարախոսությունն է:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ