Հայաստանի նախագահի թեկնածուներից «Ժառանգություն» կուսակցության առաջնորդ Րաֆֆի Հովհաննիսյանը նախընտրական ժամանակահատվածում կարծես ամերիկյան քարոզչության մոդելն է որդեգրել:
Եթե ԱՄՆ նախագահի նախընտրական շրջանում Բարաք Օբաման պիցցա էր առաքում, ուղիղ եթերում ճանճ սատկացնում ու արագ սննդի կետերում հերթ կանգնում սովորական մահկանացուի պես, Հայաստանում էլ ԱՄՆ-ում ծնված Րաֆֆի Հովհաննիսյանն էլ, ըստ երեւույթին, փորձում է արեւմտյան քարոզարշավի նմանօրինակ մեթոդներ կիրառել:
Արդեն երրորոդ օրն է, ինչ մեկնարկել է նախընտրական քարոզարշավը, սակայն Րաֆֆի Հովհաննիսյանը հասցրել է մետրոյով երթևեկել, մետրոյի ժետոն բաժանել մարդկանց, շուկա եւ վարսավիրանոց գնալ, խանութում եւ այգիներում լինել:
Այսօր օրինակ` Էրեբունի վարչական շրջանում Րաֆֆի Հովհաննիսյանը մտել է պատահական վարսավիրանոց և որոշել կտրել մազերը: Նա նաև այցելել է տոնավաճառ, զրուցել վաճառականների հետ, իսկ լրագրողների հարցին ի պատասխան ասել, որ սա «զուտ հայկական» քարզչաձև է:
Կարդացեք նաև
Սակայն, ի հակառակ նախագահի թեկնածու Րաֆֆի Հովհաննիսյանի պնդումների, քաղաքական և ընտրական տեխնոլոգիաների մասնագետ Արմեն Բադալյանը նշում է, որ նրա որդեգրածը «հայ հասարակության համար խորթ քարոզչության ձև է»:
«Մեդիալաբի» հետ զրույցում Արմեն Բադալյանը նշեց, որ PR տեխնոլոգիաների կիրառման ժամանակ պետք է նախ հաշվի առնել ազգային մենթալիտետը:
«Այդ PR տեխնոլոգիաները միգուցե շատ լավ աշխատեին ամերիկյան հասարակության մոտ, բայց հայ հասարակության մոտ նման տեխնոլոգիաները չեն աշխատում»,- ասաց նա:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ