Ազգային օպերային թատրոնի մեներգիչներ Քրիստինե Սահակյանի եւ Մագդա Մկրտչյանի հաջողությունները «պարկում չես թաքցնի»
Հայաստան ժամանած հյուրախաղորդ արվեստագետները մշտապես շեշտում են մեր հանդիսատեսի, այդ թվում՝ մասնագետների խստապահանջությունն ու գիտակ լինելը: Բայց, չգիտես ինչու, հայաստանյան համերգների կամ այլ միջոցառումների ժամանակ մասնագետները դառնում են ոչ թե խստապահանջ, այլ անհարկի քննադատներ: Ասվածի հաստատումն է, օրինակ, մի քանի տարի երգեցողություն անվանակարգում ՀՀ նախագահի երիտասարդական մրցանակ չշնորհելը:
Հաճախ էլ մասնագետները ծայրահեղությունների մեջ են ընկնում եւ արտերկրից վերադարձած մեր երաժիշտների հաջողություններին քամահրանքով վերաբերվում՝ իբր պատկերավոր ասված՝ «Այնտեղ գյուղից մարդ չկար, կարելի է գլուխ գովել»:
Օրերս արտերկրում Ազգային օպերային թատրոնի մեներգիչներ Քրիստինե Սահակյանի եւ Մագդա Մկրտչյանի հաջողությունների մասին վկայող փաստերը որոշեցինք ներկայացնել առանց նրանց հետ զրուցելու:
Երեւանի օպերային թատրոնի տնօրինությունը ստացել է շնորհակալական գրություն, որում նշվում է Քրիստինե Սահակյանի՝ Աստանայի Խաղաղության պալատում ունեցած բարձրարվեստ ելույթի մասին: Ըստ այդ նամակի, համերգից հետո, այլ շնորհավորանքների թվում երգչուհին դրվատանքի խոսքեր է լսել Ղազախստանի մշակույթի փոխնախարարից: Վերջինիս հատկապես հիացրել է Սպենդիարյանի «Ալմաստ» օպերայից Ալմաստի արիայի սահակյանական մեկնաբանությունը:
Նշենք, որ երգչուհին Աստանայում հանդես է եկել ՌԴ «Սոդրուժեստվո» պետական համերգային ընկերության միջազգային նախագծի շրջանակներում, «Կուլտուրա» հեռուստաալիքով էլ ակնդիրը եղանք վերջերս Մոսկվայի Չայկովսկու անվան մեծ դահլիճում Հովհաննես Չեքիջյանի ղեկավարությամբ Հայաստանի պետական ակադեմիական երգչախմբի, Մոսկվայի պետական ակադեմիական սիմֆոնիկ նվագախմբի (գլխավոր դիրիժոր՝ Պավել Կոգան) եւ երգչուհի Մագդա Մկրտչյանի մեկնաբանությամբ՝ հազվադեպ կատարվող Շուբերտի Դո մաժոր կանտատի մեծակտավ ստեղծագործության կատարմանը: Ավարտից հետո հանդիսատեսը քանիցս բեմ էր հրավիրում երգչուհուն, ու ծափահարությունները չէին դադարում:
Հիշյալ ստեղծագործության մենակատարի պարտիան պահանջում է լիրիկայով եւ դրամատիզմով «համեմված» լայն դիապազոն:
ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ
«Առավոտ» օրաթերթ