2012 թվականի նոյեմբերի ընթացքում ՀՀ առողջապահության նախարարության շուրջօրյա գործող «թեժ գիծ» (հեռ. 52-88-72) ծառայությունը ստացել է 546 հեռախոսազանգ:
Զանգերի գերակշիռ մասը` 179, եղել է տեղեկատվական բնույթի:
Արձանագրված հեռախոսազանգերն, ըստ բնույթի, այսպիսիք են.
• հիվանդանոցային բուժօգնություն` 40, որից 17-ը դժգոհություններ կապված պետական պատվերի սահմանափակման հետ, 8-ը` ցուցաբերված վերաբերմունքից, 5-ը` գումարային, 3-ը` բուժօգնության որակի, 3-ը` գործող կարգի, 4-ը` կազմակերպչական բնույթի հարցեր,
• առաջնային բուժօգնություն` 18, որից 1-ը`գումարային, 4-ը`հիվանդի նկատմամբ ցուցաբերված վերաբերմունքի հետ կապված,3-ը` բուժօգնության որակի վերաբերյալ, 10-ը`կազմակերպչական բնույթի հարցեր,
• ծննդօգնության վերաբերյալ`4, որից 1-ը`վճարովի այցելությունների, 1-ը` հիվանդի նկատմամբ ցուցաբերված վերաբերմունքի, 1-ը`կազմակերպչական բնույթի, 1-ը բուժօգնության որակի վերաբերյալ,
• երեխաներին վերաբերող հարցեր` 16, այդ թվում 4-ը` 0-7 տարեկան երեխաների հավաստագրի առկայության պարագայում գումարի հետ կապված բողոք, 1-ը` հիվանդի նկատմամբ ցուցաբերված վերաբերմունքից դժգոհություն, 1-ը `պետական պատվերի սահմանափակման, 3-ը` բուժօգնության որակի վերաբերյալ, 7-ը` կազմակերպչական բնույթի հարցեր,
• դեղորայք` 11, որից 7-ը` դեղերի անկանոն մատակարարման վերաբերյալ, 2-ը` դեղերի բաշխման գործող կարգից, 2 բողոք դեղերի գներից
• այլ` 3:
Նշենք, որ գրանցված բոլոր հեռախոսազանգերի մասին զեկուցվելէ ՀՀ առողջապահության նախարար Դերենիկ Դումանյանին և խնդիրները համապատասխան լուծումներ են ստացել:
ՀՀ առողջապահության նախարարություն