Բազում հոգեբանների, փիլիսոփաների և մտավորականների խորին համոզմամբ, «սիրված լինելու համար, նախ և առաջ պետք է ինքդ քեզ սիրես»: Գուցե այդ ասույթի ճշմարտությամբ էլ պայմանավորված է «Առաջին ծրագիր», «Թեժ տասնյակ» «Կռունկ», «Ո՞վ է ուզում դառնալ միլիոնատեր», «Հայ սուպերսթար», «Խելք խելքի», «Առավոտը Շանթում», «Բարի լույս, հայեր», «Բարի գիշեր, հայեր», «Դուդուկի նվիրյալները», «Ուլտրամութ» և այլ հաղորդումների վարող, հայ էստրադայի երգիչների բազում երգերի խոսքերի հեղինակ և խոսքի մեծ վարպետ Ավետ Բարսեղյանի մասնագիտական հաջողությունը, ում հետ փորձեցինք զրուցել այդ և նման հարցերի շուրջ:
Ավետ, լինում է, չի լինում..
Լինում է, չի լինում մի մարդ, որը փոքր ժամանակ երազում էր: Հետո նա մեծացավ և հասկացավ` որքան ավելի շատ երազեր, այդքան լավ կլիներ իր համար: Շատ երազեք, որ «լինում է, չի լինում» արտահայտությունը ձեր կյանքում շատ լինի, ու ավելի շատ լինի, քան` չլինի:
Աշխարհը, կյանքը և, իհարկե, Ավետ Բարսեղյանը:
Սկսենք նորից: Լինում է, չի լինում Ավետ Բարսեղյանը, որը փորձում է գտնել իր տեղն այս աշխարհում` սեփական կյանքն ավելի գեղեցիկ և հետաքրքիր դարձնելու համար:
Շատ բանաստեղծական էր: Ո՞րն է քո փիլիսոփայությունը:
Մեկ բառով չեմ կարող ասել: Գուցե ամենառաջինն ու կարևորը` «ապրել»:
Հաջողության հասնելու բանաձևը:
Չկա հաջողություն և չկա ոչ մի բանաձև: Կա պարզապես ներդաշնակ ապրելու ինչ-որ տարբերակ, քանի որ հաջողությունը որպես այդպիսին չեմ համարում գագաթ, որին հասնելու համար բանաձևեր են հարկավոր: Հաջողությունը, բանալիները, գաղտնիքներն ու ուսմունքները կեղծ կարծրատիպեր են: Չկա մի մարդ, որը չհասնի իր երազանքին, ուղղակի պետք է ճիշտ փնտրել և գիտակցել: Քանի դեռ մարդը ստեղծվել է երկու ոտքով, գանգատուփում եղած որոշակի զանգվածով և մտածելու ունակությամբ, նա կարող է քայլ անել և առաջ շարժվել:
Քո անձը նկարագրող երեք բառ:
Այդ երեք բառերը միշտ առկա են իմ գրած երգերում: Դրանք սեր, հեքիաթ և հոգի բառերն են:
Սխալը, որի համար զղջում ես:
Ոչ մի սխալ, որի համար կարող եմ զղջալ: Ես բավական լավ եմ վերաբերվում իմ անձին, դրա համար իմ սխալները համարում եմ նույնքան կարևոր, որքան հաջողությունները: Եվ զղջալ սխալի համար անիմաստ եմ համարում:
Ամենամեծ հաղթանակը:
Որ ծնվել եմ:
Երբ լռում ես, ինչո՞ւ ես լռում, և երբ խոսում ես` ինչո՞ւ ես խոսում:
Երբ խոսում եմ` երբեմն անիմաստ, բայց լռությունս միշտ իմաստավոր է:
Ի՞նչն է քեզ ամենից շատ ուրախացնում:
Երեխայի ծնունդը, սերը` թե´ իմ կյանքում, թե´ ուրիշների, ժամանակին աշխատավարձ տալը, Երևանի դրսի աղբարկղում աղբը գցող կամ լուսաֆորի կանաչ լույսին սպասող մարդը, շախմատիստների հաղթանակը և այլն: Այսինքն` յուրաքանչյուր սիրո դրսևորում ինձ ամենից շատն է ուրախացնում:
Իսկ տխրեցնո՞ւմ:
Գրեթե ամեն ինչ: Մենության, անճարության և անելանելիության զգացողությունները, անգամ եթե շրջապատված ես միլիոնավոր մարդկացով: Սակայն մենություն ասելով` նկատի չունեմ ծխամորճը ձեռքիդ դասական երաժշտություն վայելելը:
Ինչպե՞ս եք հաղթահարում նյարդային վիճակը:
Վերջերս մի քանի տարբերակ եմ գտել` լարված վիճակից դուրս գալու համար: Սթրեսից նախ և առաջ ձերբազատվում եմ գրելու, ստեղծագործելու, էզոթերիկայի, հոգեթերապիայի և այլ գիտությունների վերաբերյալ գրականություններ ուսումնասիրելու և ֆիլմեր դիտելու միջոցով: Ֆիլմեր, որոնք դիտելուց հետո մնում ես դրանց ազդեցության ներքո: Ուստի ավելի ուժեղ սթրեսը քեզ հանում է նախնական սթրեսից: Արվեստում հակասթրես հասկացությունը մեծ նշանակություն ունի, դրա համար արվեստի ստեղծած սթրեսն ավելի դրական է ազդում մարդու հոգեկան աշխարհի վրա, քան կենցաղային որևիցե փոխհարաբերություն:
Չիրականացած երազանք:
Դեռ չիրականացած երազանքները շատ են: Օրինակ` այն, որ դեռ գիտնական չեմ, որ կարող էի յոթ տարեկան երեխա ունենալ և այլն: Ինչ վերաբերում է աշխատանքին, փառք աստծուն, նման խնդիր չունեմ: Միշտ երազել եմ ինտելեկտուալ հաղորդումներ (օրինակ` «Ո՞վ է ուզում դառնալ միլիոնատեր», «Բոնուս») վարել` վարել եմ, անգամ Ռուսաստանում:
Երբեևէ խաբվել ե՞ս:
Իհարկե:
Դրական կողմ, որով կարող ես հպարտանալ:
Շփվողունակությունը:
Ինչի՞ց ես ամենից շատ վախենում:
Երբեմն մահից:
Իսկ ծերանալո՞ւց:
Ոչ: Մարդը պետք է հոգով երիտասարդ մնա: Օրինակ` ես ինձ զգում եմ ինչպես 19 տարեկան:
Ինչպե՞ս եք վերաբերվում պատասխանատվությանը:
Շատ պատասխանատու եմ, երբ խոսքն իմ աշխատանքի, ընտանիքի և բարեկամների մասին է:
Վիճաբանության ժամանակ երբևէ ծեծվե՞լ ես:
Ոչ: Առհասարակ շփումներում առաջնորդվում եմ դիվանագիտությամբ:
Կարծում ես` այս կյանքից այն կողմ կա՞ մեկ այլ կյանք:
Այս կյանքից այն կողմ կյանք չկա, կա մեկ ուրիշ ապրելաձև: Կյանքը սա է, որով ապրում ենք:
Կարմայի գոյությունն ընդունո՞ւմ ես:
Այո: Ուսումնասիրելով տարբեր գիտություններ և ուսմունքներ` ընդունում եմ ամեն ինչ, սակայն ամբողջովին չեմ տրվում դրանց, որպեսզի չկտրվեմ երկրային կյանքից: Պարզապես խուսափում եմ սահմանափակ լինելուց:
Ճ՞իշտ է, որ հայերիս մեծամասնությունն անճաշակ երաժշտություն է լսում:
Ոչ բոլորը: Օրինակ` իմ շրջապատում այդպիսիք չկան:
Ըստ շվեցարացի գիտնականների` պարային, միանման տեխնո-երաժշտությունը բթացնում է ուղեղը: Օրինակ` նացիստական Գերմանիայում ռազմագերիների վրա փորձերից պարզ դարձավ, որ այս կամ այն տոնի, հաճախականության ժամանակ` պարզունակ ռիթմերը մարդուն հիպնոսացնում են։ Համաձա՞յն ես այդ տեսակետի հետ:
Միանշանակ, քանի որ պարզունակ և կրկնվող ռիթմերը շուտ են «մարսվում» մեր ուղեղի կողմից:
Իսկ այն մտքի հե՞տ, որ Հայաստանում հաջողված հաղորդումներ չկան:
«Չկան լավ հաղորդումներ, հաղորդավարներ» և նմանօրինակ խոսակցություններն անհեթեթություններ են: Ինքս տեսնում են բազմաթիվ տաղանդավոր և հրաշալի երեխաների, երիտասարդների, որոնք ներկայացնելու են Հայաստանի վաղվա օրը: Ընդամենը պետք է նպաստել նրանց զարգացմանն ու առաջընթացին:
Նոր հեռուստածրագրե՞ր:
Սպասվում են:
Եթե մի օր քեզ արգելեն ստեղծագործել, ինչպե՞ս կարձագանքես:
Կրկին արվեստով կամ.. գիտությամբ կզբաղվեմ:
Ո՞րն է տարբերությունը սկեսուր-մայրիկի և մարդասպանի միջև:
Սկեսուր-մայրիկն ամեն օր է «սպանո՞ւմ»..
Այո, գրեթե կռահեցիր: «Պատասխանն է` մարդասպանին փնտրում են, և դուք շահեցիք մեկ միլիոն դրամ»:
Ո՞րն է քո խորհուրդը երիտասարդ ստեղծագործողներին:
Թող ստեղծագործեն, բայց այդքան չտենչան` քառանկյուն տուփից (հեռուստացույցից/հեռուստատեսությամբ) երևալու համար, քանի որ երևալուց հետո առանձնապես մեծ հրաշքներ տեղի չեն ունենում:
Ելենա Չոբանյան