Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Երկաթգիծը թալանվել է

Սեպտեմբեր 19,2012 21:12

Ադրբեջանի եւ Թուրքիայի կողմից իրականացվող տրանսպորտային շրջափակումը խանգարում է  Հայաստանում արտադրվող ապրանքների արտահանմանը, շրջափակման հետեւանքով թանկանում են հանրապետություն ներկրվող ապրանքները: Սակայն ներկայումս  Հայաստանի տրանսպորտային բոլոր կոմունիկացիաներն արդյունավետ չեն օգտագործվում: Խորհրդային տարիներին կառուցվեց Իջեւան-Հրազդան երկաթգիծը: Իջեւանից երկաթգիծը միանում էր ադրբեջանական երկաթուղուն: Այդ երկաթգիծն  արդեն 20 տարի  անգործության է մատնված: Տարիների ընթացքում այն թալանվել է, գողացել են երկաթգծի էլեկտրական լարերը, հիմա էլ երկաթուղու թալանը շարունակվում է: Մինչդեռ երկաթգիծը վերականգնելու, այն գործարկելու դեպքում դա կկանխվեր, գործող տրանսպորտային գիծը  չէր թալանվի: Ներկայումս Իջեւանի տարածաշրջանից արտերկիր արտադրանք արտահանող ընկերությունները` «Քարարտը», «Բենտոնիտը» մեծ դժվարություններ են կրում: Այդ  ընկերությունները ստիպված ավտոմեքենաներով իրենց ապրանքը տեղափոխում են երկաթուղային Այրում կայարան, այնտեղից էլ` Վրաստան եւ ապա  տարբեր ուղիներով` արտերկիր: Մինչդեռ Իջեւան-Հրազդան երկաթուղին  վերագործարկելու դեպքում վերոհիշյալ  եւ  Տավուշի մարզի այլ ընկերությունների, օրինակ, Դիլիջանի հանքային ջրերի երկու գործարանների արտադրանքը Այրում կայարան կհասցվեր երկաթգծով, որն ամենաէժան տրանսպորտային միջոցն է: Իջեւան-Հրազդան երկաթգծի մի հատված, Հաղարծին գյուղի տարածքում, սողանքից քանդված է: Սակայն այն կարելի է վերականգնել: Իջեւան-Հրազդան երկաթգծի վերականգնումից հետո դրանից կօգտվեն նաեւ Տավուշի մարզի բնակիչները, կլինի որոշակի ուղեւորահոսք:

 

Ոսկան ՍԱՐԳՍՅԱՆ

 

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Սեպտեմբեր 2012
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Օգո   Հոկ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930