Օգոստոս ամսին բոլոր ուսանողներն ու աշակարետները պատրաստվում էին դասերին. նոր հագուստ, կոշիկներ, պայուսակ, գրենական պիտույքներ… խանութներն ու վաճառքի կետերն էլ շատ են ու բազմազան, պետք է չէ՞ ընտրել այնպիսի մի «կարգախոս» որով հնարավոր կլիներ հաճախորդ գրավել: Դե էլ ինչը պետք է գրավեր մարդկանց, եթե ոչ գումարը 🙂 Վաճառքի կետերից մեկում էլ այսպիսի «ինքնատիպ» լուծում էին գտել. ֆիքսել է «Առավոտ երիտասարդականի» ֆոտոխցիկը:
Տիգրանուհի Թասլակյան