Մեդիամաքս:Ապրիլի 21-ի երեկոյան 22:00-ից 12TV-ի փոխարեն հայկական հեռուստաեթերում հայտնվեց նոր հեռուստաընկերություն` Լայմ տարբերանշանով:
Լայմի եթերում այսօր կա 12 հաղորդում` շոու- բիզնեսի, երաժշտության մասին, ֆիլմեր եւ ֆուտբոլային հանդիպումների ուղիղ հեռարձակումներ: Մեդիամաքս-ի թղթակիցը նոր հեռուստաընկերության եւ դրա ծրագրային քաղաքականության մասին խոսել է հեռուստաընկերության գլխավոր ռեժիսոր Բագրատ Գրիգորյանի հետ:
«Մեր հեռուստաընկերությունն ունի ընդհանուր ուղղվածություն, որի մեջ մտնում է ժամանցը, երաժշտությունը, սպորտը, կինոն, լրատվությունը` կապված շոու-բիզնեսի հետ: Քաղաքական լուրեր եւ հաղորդումներ չենք ունենալու: Լայմը եթերում կլինի շաբաթը 7 օր, օրը 24 ժամ»,- Մեդիամաքս-ի թղթակցին ասել է Բագրատ Գրիգորյանը:
Նա նշել է, որ կարճ ժամանակահատվածում 12 հաղորդմամբ եթեր են մտել, մշակել 3 փուլից բաղկացած ռազմավարական ծրագիր, որի առաջին` եթեր մտնելու փուլն արդեն իրագործվել է. «Մոտ մեկ շաբաթ է` եթերում ենք, ինչ նպատակ ունեինք մեր առջեւ` ռեյտինգի հետ կապված, արդարացված է, տատանվում ենք 4-6-րդ տեղերում»:
Ապրանքային նշանի ընտրության հարցում հեռուստաընկերության տնօրինությունը նոր շունչ եւ թարմություն է ուզել, խորհրդանիշ ընտրել Լայմը` կանաչ կիտրոնը:
«Այն կարող է իր գույնով նորություն եւ թարմություն մտցնել հայկական հեռուստաշուկա: Ուզում էինք հեռուստաընկերության անունը ոչնչի հետ չկապվի ու նման չլինի: Ամենակարեւորն այն է, որ եթերում ես ապահովենք կանաչ կիտրոնի թարմությունը»: Ռեժիսորն անդրադարձել է նաեւ հաղորդումների օտարալեզու անուններին` «Duos», «Arm top», «Inter top», «Ռետրո time», «Լայմ Tube» եւ այլն. «Օտարալեզու անունները կապված են հաղորդումների ձեւաչափի հետ: Դեռեւս Լեզվի պետական տեսչության կողմից որեւէ խնդիր չի եղել»:
Ներկայումս Լայմի հեռարձակման տիրույթն ընդգրկում է Երեւանը եւ մայրաքաղաքից 30-40կմ շառավղով հեռավորության վրա գտնվող տարածքը:
Հաղորդավարների ընտրության հարցում տնօրինությունը առաջնությունը տվել է նոր դեմքերին: Ինչպես նշել է Բագրատ Գրիգորյանը, հեռուստաընկերության եկամտի հիմնական աղբյուրը պետք է լինի գովազդը. «Երաժշտական տեսահոլովակները Լայմի եթերում կհայտնվեն անվճար` երաժշտական խմբագրի համաձայնության դեպքում: Վատ տեսահոլովակը գումարի դիմաց եթեր չի գնա»:
«Ժամանակին զուգահեռ ենք քայլելու: Նպատակ կա լինել առաջնային դիրքերում, բայց հեռուստատեսության ռեյտինգը բարձրացնելու համար ժամանակ է հարկավոր»,- ասել է Բագրատ Գրիգորյանը:
Սիրանուշ Եղիազարյան