Լրահոս
Դա պե՞տք է մեզ. «Ազգ»
Օրվա լրահոսը

«Այժմ արագության դար է»

Մարտ 28,2012 13:27

Դրա համար էլ, ըստ իտալացի դիրիժորի, Արեւմուտքում  փոխանակվում են ներկայացումներով ու դեկորներով

Իտալացի օպերային դիրիժոր Ռոբերտո Ջանոլան մեքսիկյան հերթական հյուրախաղերից հետո,  22 ժամ օդային ճանապարհ կտրելով եւ ընդամենը 2-3 ժամ հանգստանալուց հետո, երեկ առաջին փորձն անցկացրեց Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի (ՀՊՖՆ) հետ: Հյուրախաղորդ դիրիժորի եւ ՀՊՖՆ-ի համերգը կկայանա «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում, մարտի 30-ին:

Առաջին անգամ Հայաստան ժամանած արվեստագետն  ասաց, որ համարյա ոչինչ չգիտի հայկական մշակույթի մասին, իսկ Ֆիլհարմոնիկի հասցեին էլ արտահայտվեց, թե ճկուն նվագախումբ է: Նշեց նաեւ, որ ինքն իր երկրում օպերային, իսկ Իտալիայից դուրս՝ սիմֆոնիկ  դիրիժոր է, ղեկավարել է Ֆրանսիայի, Շվեյցարիայի, Գերմանիայի, Նիդեռլանդների եւ այլ երկրների նվագախմբերը: Իտալիայում գործող 13 օպերային թատրոններում, այդ թվում՝ «Լա Սկալայում», մեր զրուցակիցը ղեկավարել է Վերդիի «Տրավիատան», «Ռիգոլետոն», «Նաբուկկոն», «Տրուբադուրը», Պուչինիի «Մադամ Բաթերֆլայը», «Տոսկան», «Բոհեմը» եւ այլ ներկայացումներ: Տեղեկանալով, որ Երեւանի օպերային թատրոնի խաղացանկում է «Աիդան», ոգեւորված ասաց, թե ինքը սիրով կղեկավարեր այդ օպերան, նշելով, թե օպերային արվեստում նախապատվությունը տալիս է իտալականին:

Իսկ թե ինչու է իր երկրից դուրս հանդես գալիս իբրեւ սիմֆոնիկ դիրիժոր, մեր զրուցակիցը պատասխանեց. «Օպերային ներկայացումներում նույնիսկ եթե համաձայն չես երգչի մեկնաբանությանը, պետք է հարմարվես նրան, մինչդեռ սիմֆոնիկ երկեր ղեկավարելիս՝ ինքդ ես թելադրում»:

Հարցրինք՝ ի՞նչ հաճախականությամբ է փոփոխվում իտալական թատրոններում օպերաների խաղացանկը: «Մեկ բեմադրությունը հաջորդ թատերաշրջանում այլեւս չի ներկայացվում, այնպես որ, կարող եք ինքներդ հետեւություն անել ասվածից»,- տեղեկացրեց Ռոբերտո Ջանոլան: Հարցին, թե մեկ թատերաշրջան կյանք ունեցող ներկայացման դեկորների, զգեստների հետագա ճակատագիրը  ի՞նչ է լինում, մանավանդ որ, դրանք չեն հասցնում մաշվել, մեր զրուցակցի պատասխանը հակիրճ էր. «Փոխանակվում ենք այլ թատրոնների հետ, երբեմն նաեւ պատրաստի բեմադրություններով ենք փոխանակվում»: Հետաքրքրվեցինք նաեւ՝ իտալական թատրոններում մեկ բեմադրություն իրականացնելու համար որքան ժամանակ է պահանջվում: «Նախապատրաստական աշխատանքը (նկատի ունի երգչախմբի, մեներգիչների պատրաստվելը) տեւում է շուրջ 15 օր: Դրան եթե գումարենք նվագախմբի մեկշաբաթյա  փորձերը, որից հետո արդեն բեմական աշխատանքները, ապա ստացվում է 1 ամիս, երբեմն փոքր-ինչ ավելի»,- հայտնեց արվեստագետը, կեսկատակ-կեսլուրջ փաստելով, թե այժմ  արագության դար է:

Արեւմտյան թատրոններում, այդ թվում՝ Իտալիայի,  բեմ բարձրացած հայ արտիստներին չճանաչելու պատճառը Ռոբերտո Ջանոլան բացատրեց իրենց որդեգրած՝ հիմնականում ոչ երկարատեւ պայմանագրեր կնքելու պրակտիկայով:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

«Առավոտ» օրաթերթ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Մարտ 2012
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Փետ   Ապր »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031