Այսօր գովազդային պոստերները բազմաթիվ են, բազմագույն ու բազմազան: Իհարկե ապրանքանիշը ճանաչելու ու սիրելու համար կարևոր պայման է նաև լավ ու ճիշտ գովազդը, բայց փաստորեն ոչ բոլորը գիտեն, որ կարևորը ոչ միայն դրանց քանակն է, այլև որակը, իսկ ինչ որակի մասին է խոսքը, երբ գովազդվող ապրանքանիշի «նշանաբանը» սխալ կետադրական նշանով է գրվում պոստերի վրա, կամ էլ հարցականի նշանն է իր տեղը կորցրել 🙂 ֆիքսել է «Առավոտ երիտասարդականի» ֆոտոխցիկը:
Տիգրանուհի Թասլակյան