Մարտի 1-5-ը «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերության կոմերցիոն վարչության վաճառքների, մարկետինգի եւ հաղորդակցման բաժինների ներկայացուցիչներն ինտերակտիվ դասընթացներ անցկացրին հայաստանյան բուհերի ուսանողների համար՝ հետեւյալ ուսմունքների եւ կիրառական գիտությունների կիրառման մոտեցումների եւ գաղափարախոսության վերաբերյալ. ռազմավարական մարկետինգի կառավարում, մարկետինգային ուսումնասիրություններ, հետվճարային եւ կանխավճարային ապրանքների մշակում, ապրանքների եւ ծառայությունների գովազդ եւ խթանում, կորպորատիվ վաճառք, առաքման ուղիներ եւ աշխատանք՝ հատուկ հաճախորդների հետ, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության տեսություն եւ կիրառում, հասարակության հետ կապեր, մասնավորապես՝ կորպորատիվ հաղորդակցություն եւ հեղինակության կառավարում: «ՎիվաՍել-ՄՏՍ»-ը ձգտում է աջակցել Հայաստանի բարձրագույն ուսումնական համակարգին՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ինտեգրված մարկետինգային հաղորդակցմանը: Դասախոսները՝ «ՎիվաՍել-ՄՏՍ»-ի համապատասխան բաժինների մասնագետները, անցկացրին ինտերակտիվ դասընթացներ՝ օգտագործելով գործնական օրինակներ «ՎիվաՍել-ՄՏՍ»-ի փորձից:
Ուսանողները բարձր՝ 8-10 բալով (առավելագույնը՝ 10) գնահատեցին բոլոր դասընթացները: Նրանք հանդես եկան խնդրանքով՝ կազմակերպել այլ դասընթացներ կառավարման, որակի կառավարման եւ մարդկային ռեսուրսների կառավարման, ինչպես նաեւ էկոնոմիկայի բնագավառներում: