Անդրե Աղասին՝ սպորտի մեծագույն լեգենդ
Նյու Յորքի «Ուոլդորֆ-Ասթորիա» հյուրանոցում, ի պատիվ 2008 թվականին «Սպորտի մեծագույն լեգենդներ» տիտղոսին արժանացած մարզիկների, կազմակերպվել էր թվով 23-րդ հանդիսավոր ճաշկերույթը:
Այս տարի արարողության կազմակերպիչը «Բուոնիկոնտի հիմնադրամ» ոչ առեւտրային կազմակերպությունն էր, որը ֆինանսավորում է ողնուղեղի ուսումնասիրման՝ աշխարհում խոշորագույն կենտրոնը, որի անցկացված հարցման արդյունքներով 2008 թվականին «Սպորտի մեծագույն լեգենդ» կոչմանն արժանացել են.
Անդրե Աղասի. պրոֆեսիոնալ թենիսիստ, աշխարհի նախկին թիվ մեկ ռակետ: Նա ութ անգամ հաղթել է «Մեծ սաղավարտի» մրցաշարերում եւ անհատապես նվաճել օլիմպիական խաղերի չեմպիոնի կոչումը:
Ջերրի Ռայս. վիճակագրությամբ ամերիկյան ֆուտբոլի բոլոր ժամանակների առաջատար: NFL-ում անցկացրել է 20 մրցաշրջան, որից 13-ում ընդգրկվել լավագույն խաղացողների ցուցակում:
Սքոթի Պիպեն. «NBA All star»-ի յոթնյակի մասնակից: Տեղ է գտել պատմության մեջ լավագույն 50 բասկետբոլիստների ցուցակում:
Հելիո Կաստրոնեւեշ. Հյուսիսային Ամերիկայի ավտոարշավորդների առաջատար:
«Զակումին» ընտրվեց աշխարհի առաջնության խորհրդանիշ
Հարավ-աֆրիկյան Հանրապետության մայրաքաղաք Յոհաննեսբուրգում օրերս կայացավ ֆուտբոլի Աշխարհի գավաթի խաղարկության եզրափակիչի խորհրդանիշի՝ «Զակումի» հովազի շնորհանդեսը:
Նրա մորթու վրայի խալերը հնգանկյուն են եւ հիշեցնում են ֆուտբոլի գնդակի ավանդական ձեւավորումը: Հովազը խորհրդանշում է ինչպես Հարավ-աֆրիկյան հանրապետությունը, այնպես էլ ամբողջ Աֆրիկա մայրցամաքը: Նա ինքնավստահ է, հպարտ, հյուրասեր, անմիջական ու նախաձեռնող: Նա՝ որպես ՀԱՀ-ի հպարտ բնակիչ, սիրում է ֆուտբոլը, որը միավորում է մարդկանց եւ օգնում հաղթահարել լեզվական արգելքները, ֆուտբոլասերների մեջ լավ տրամադրություն ստեղծում:
«Ֆորմուլա 1»-ի հարուստները
«Formula Money» հանդեսի հաշվարկներով, «Toyota»-ն ժամանակակից պելետոնում ամենամեծ բյուջեն ունի:
Այս ցուցանիշով Ճապոնիան գերազանցում է մարզաձեւի ճանաչված առաջատարներ «McLaren»-ին եւ «Ferrari»-ին, սակայն ցուցանիշների վերահաշվարկումով՝ ներդրումների դիմաց մեծ փոխհատուցումներ առայժմ չունի:
Եթե բոլոր թիմերի բյուջեները գումարենք, կստանանք մեկ մրցաշրջանում ծախսվող $3 միլիարդից ավելի գումար: Դրա մեջ մտնում են թե հովանավորչական, թե մրցանակային գումարները, թե այլ ծախսեր: Դրա համար է, որ մարզաձեւի միջազգային ֆեդերացիան (FIA) ներկայումս լուրջ ջանքեր է գործադրում «Formula 1»-ի հսկայական ծախսերը կրճատելու համար, որն ընդհանուր առմամբ կազմում է $3 միլիարդ 027.85 միլիոն: Այդ գումարը 2008 թվականին թիմերի վրա բաշխվել է հետեւյալ չափաբաժիններով (միլիոն դոլար):
Toyota 445,6
McLaren 433,3
Ferrari 414,9
Honda 398,1
Renault 393,8
BMW Sauber 366,8
Red Bull 164,7
Williams 160,6
Toro Rosso 128,2
Force India 121,85