Լրահոս
Դա պե՞տք է մեզ. «Ազգ»
Օրվա լրահոսը

ՄՀԵՐ ՄԿՐՏՉՅԱՆԻՆ ՀԻՇԵՑԻՆ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆՈՒՄ

Ապրիլ 02,2007 00:00

\"\"Մոսկվա: 25.03.07

«Ռոսիա» կինոթատրոնի շրջակայքում գտնվող շենքերի ճակատներին փակցված են հսկայական կինոազդագրեր…

Հետաքրքրությունից դրդված չափեցինք դրանցից մեկի երկարությունը՝ 75 մ:

Վատ չի…, ասաց Գուժ Մանուկյանը:

Մի քիչ երկար չի՞…, ասաց Ազատ Գասպարյանը:

Փոքր ա…, ասացի ես:

Պուշկինսկի կինո-համերգային սրահ՝ «Ռոսիա» կինոթատրոն: Շենքի ճակատին փակցված է ոչ շատ մեծ մի ազդագիր՝ «ԹպփպՐ տՈՎ

Ոչ, ավելորդ տոմսակ չկա:

2000 տեղանոց դահլիճը լեփ-լեցուն է:

Բեմից ժպտում է Մհեր Մկրտչյանը:

Բոլորը կլանված նայում են տարբեր ֆիլմերից ներկայացվող դրվագները, եւ սրահը թնդում է ծիծաղից… իսկ երբ դահլիճը լուսավորվում է՝ սկսում են երեւալ հանդիսատեսի ժպտացող, արցունքով լեցուն աչքերը:

«Ֆրունզիկ Մկրտչյանը միայն հայերինը չէ,- հայտարարեց ներկայումս ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր, «Ունայնություն ունայնությանց» ֆիլմում Մհեր Մկրտչյանի խաղընկեր, դերասանուհի Ելենա Դրապեկոն,- նա նույնքան հարազատ ու թանկ է ռուսների, ուկրաինացիների, վրացիների, ուզբեկների, նախկին ԽՍՀՄ երկրի բոլոր ազգերի համար…»:

Հանդիպմանը մասնակցում էին շատերը, ում բախտ է վիճակվել աշխատել Մեծ արտիստի հետ ու զգալ նրա գերհզոր տաղանդի ուժը:

«Ես ափսոսում եմ, որ շատ ուշ ճանաչեցի Մկրտչյանին: Ափսոսում եմ, որ նրա հետ աշխատել եմ միայն «Միմինո» ֆիլմում: Առանց չափազանցելու կարող եմ ասել, որ նա համաշխարհային կինոյի մեծագույն կատակերգուների թվին է պատկանում…»,- ասաց կինոռեժիսոր Գեորգի Դանելիան:

«Մկրտչյանի հետ աշխատելիս ես պարզապես լսում էի, թե ինչ պետք է նկարահանենք եւ սիրով համաձայնում էի, քանի որ ավելի լավ տարբերակ գտնելն ուղղակի անհնար էր,- պատմեց Ալլա Սուրիկովան,- ինչո՞ւ եք ստիպում, որ կարոտենք ձեզ,- կշտամբեց «Ունայնություն-ունայնությանց» ֆիլմի բեմադրող ռեժիսորը,- ինչո՞ւ մեր ժամանակակիցը պետք է զրկված լինի տեսնել ու ճանաչել հայկական ինքնատիպ կինոարվեստը»:

Իսկապես, ինչո՞ւ:

Այս հարցին պատասխանելու համար մենք պետք է շատ բաներ քննարկենք, գլուխ կոտրենք, խոժոռ ու իմաստուն տեսք ընդունենք: Հասկանանք, թե ինչու են Մոսկվայում (արտասահմանում) կանգնեցնում մեր հայրենակցի ստեղծած կինոկերպարի՝ «Ռուբիկ ջանի» հուշարձանը… Ի՞նչ է, իրենցը չունե՞ն… Ունեն: Եվ չեն մոռանում: Իրենցը որ չգնահատեին՝ չէին ունենա… չունենային՝ մեր մասին իսկի չէին էլ հիշի:

Թե՞ ուզում են մեր աչքին լավ երեւալ:

Մանկան բարբաջանք:

Պարզապես հիշում, սիրում ու գնահատում են:

Ահա Մկրտչյանի կերպարը հայտնվում է էկրանին, սավառնում է օդում, բոլորին համակում է իր փափուկ, ջերմ ու թախծոտ ուրախությամբ: Ոչ մեկին անտարբեր չի թողնում:

Վրաց երգիչ Դաթոն երգում է «Չիտո-Գրիտոն»: Երգում է Ֆրունզիկի համար: Զգացվում է, որ հուզված է, ու զգացվում է, որ հպարտ է…

Դահլիճում նստած են միայն հպարտ մարդիկ: Հպարտ են, որովհետեւ Մհեր Մկրտչյանն այդ հպարտության իրավունքը տալիս է:

Այդպես հպարտ-հպարտ Մհեր Մկրտչյանի համար երգեցին Լուսինեն, Սոնան, Ժասմինը… եւ, նույնիսկ, Բեդրոս Կիրկորովը:

Հուշ-երեկոյի ռեժիսոր Իրինա Բունկովան եւս հպարտ էր:

«Սա ինձ համար առիթ եղավ ծանոթանալ մի հսկայի հետ, որին կարող էի չիմանալ: Հիմա հասկանում եմ, որ շատ բան կորցրած կլինեի»:

«Սա ինձ համար առիթ եղավ ծանոթանալ մի հսկայի հետ, որին կարող էի չիմանալ: Հիմա հասկանում եմ, որ շատ բան կորցրած կլինեի»:

«խՌՔվպչՏ ոՌսպՑՌՍՈ վպ վՈռՊպՑր

Մեզ՝ Հայաստանից Մոսկվա ժամանած պատվիրակության մասնակիցներիս հաճելի էր տեսնել, թե ինչպես է տաղանդը քանդում սահմաններն ու միավորում տարբեր ազգերի մարդկանց, որոնք կարող էին երբեւէ չհանդիպել:

Ի դեպ, վատ չէր լինի, որ հանդիսությանը ներկա լինեին Ռուսաստանում մեր դեսպանության ներկայացուցիչները: Գիտենք, որ քաղաքական խնդիրները տեղ ու դադար չեն տալիս, բայց… Երեւի դրա համար էլ փորձ է պետք: Ոչինչ միանգամից չի լինում: Կամաց-կամաց կսովորենք… երեւի:

Մեծ արտիստին նվիրված հուշ-երեկոն կազմակերպվել էր երեւանյան «Ջի պրոդակշն» (տնօրեն՝ Խաչիկ Եղոյան) եւ Մոսկվայի «Պրինց պրոդակշն» (տնօրեն՝ Տարոն Պողոսյան) կազմակերպությունների համատեղ ջանքերով:

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել