«Գիքորը»՝ մյուզիքլի թատրոնում Երիտասարդ ռեժիսոր Լուսինե Մելիքսեթյանի դեբյուտը Հունիս-հուլիս ամիսներին Երաժշտական կամերային թատրոնը հանդիսատեսի դատին կհանձնի Ստեփան Ջրբաշյանի «Գիքոր» օպերան, որն իրականացնում է Լուսինե Մելիքսեթյանը: Նա ավարտել է Երեւանի թատրոնի եւ կինոյի պետական ինստիտուտը՝ Վահե Շահվերդյանի արվեստանոցը: Տեղեկացնենք, որ հիշյալ օպերան 70-ականների սկզբներից սկսած՝ շուրջ 10 տարի Ազգային օպերային թատրոնի խաղացանկում էր: Հարցին՝ ի՞նչ աղերս կա «Գիքոր» օպերայի եւ մյուզիքլի թատրոնի միջեւ, մեր զրուցակիցը պատասխանեց. «Մենք ունենք փոփ օպերա, ունեցել ենք նաեւ երաժշտական դրամա, այնպես որ, օպերայի մուտքը մեր թատրոն՝ պետք է զարմանալի չթվա: Երաժշտական բոլոր ստեղծագործություններն էլ կարող են տեղ գտնել Երաժշտական կամերային թատրոնում»: «Գիքորի» աշխատանքներն արդեն ընթացքի մեջ են: Ներկայացման մեջ ներգրավված են երիտասարդ դերասանները, այդ թվում՝ Միշա Հովակիմյանը, Դավիթ Խաչատրյանը, Գոհար Ազիզյանը, Ռուզաննա Ջամբազյանը: Լ. Մելիքսեթյանը հավաստիացրեց, որ այն շատ ողբերգական չի լինելու: Իսկ ինչո՞ւ հենց «Գիքոր» եւ ոչ թե այլ ստեղծագործություն: «Կարծում եմ, «Գիքորը» կհետաքրքրի երիտասարդներին եւ հատկապես երեխաներին, մանավանդ հանդիսատեսը պետք է ձեւավորվի մանկուց: Մեր հանդիսատեսն ընդհանուր առմամբ լավն է, բայց երբեմն թատրոն են գալիս այնպիսիները, որոնց կուզենայինք ավելի կիրթ տեսնել: Միգուցե դա վերջին տարիների բացթողման արդյունքն է»,- նշեց երիտասարդ ռեժիսորը: Որպես բեմադրիչ՝ Լուսինեն առաջին անգամ «Գիքորով» է հանդես գալու: Նա թատրոնում աշխատում է գեղարվեստական ղեկավարի ասիստենտ, հավաստիացնում է, որ համարյա բոլոր ներկայացումներում ունեցել է իր փոքրիկ մասնակցությունը: Խոստովանում է, որ այս օպերան բեմադրելու մտահղացումը պատկանում է հորը՝ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Արմեն Մելիքսեթյանին: «Միշտ ցանկացած ներկայացում, հատկապես մյուզիքլը, ավելի ճոխ ու վառ ես պատկերացնում, բայց դա նախեւառաջ պայմանավորված է ֆինանսով: Չնայած, Հայաստանում միշտ էլ սեղմ գումարով արվում է առավելագույնը»,- համոզված է ռեժիսորը: «Շատ կուզենայի հաջորդ անագամ բրոդվեյյան մյուզիքլներից բեմադրել: Իհարկե, կողմնակից եմ, որ հայ կոմպոզիտորի գործ բեմադրվի: Շատերն ասում են՝ կան նման ստեղծագործություններ, բայց ո՞ւր են: Միայն օդում են խոսում… Ես կողմնակից եմ այն արվեստին, որը բարձրարժեք է, բայց նաեւ եկամուտ է բերում: Սակայն այդ գործերը չպետք է լինեն պարզապես եկամտաբեր ու էժանագին ինչ-որ բաներ»,- ասում է Լ. Մելիքսեթյանը: Գ. ՀԱԿՈԲՅԱՆ