«ՎԻՎԱՍԵԼԼՆ»
ՈՒ «ԱՐՄԵՆՏԵԼԸ» ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ ԵՆ ԻՐԱՐ ԿՍՄԹԵԼ «ԱրմենՏել» ընկերությունը
երեկ տարածել է հայտարարություն, որում մասնավորապես նշվում է. «Չնայած պրովոկացիոն
հրապարակումներին չարձագանքելու մեր սկզբունքային դիրքորոշմանը՝ այս անգամ ստիպված
ենք պատասխանել «ՎիվաՍելլի» վերջին հայտարարությանը Հայաստանում միջազգային զանգերի
որակի վերաբերյալ: Դժբախտաբար, այս հայտարարությամբ «ՎիվաՍելլն» անցավ գործարար
էթիկայի բոլոր թույլատրելի սահմանները՝ ներկայացնելով իրականությանը չհամապատասխանող
փաստեր, դրանով իսկ վնաս հասցնելով «ԱրմենՏելի» վարկարժեքին: Հայտարարությունում
արված անհիմն տեսակետներում կարծես առկա է հեռահաղորդակցության ոլորտում պրոֆեսիոնալիզմի
պակաս, ինչին, սակայն, մենք դժվարությամբ ենք հավատում եւ կարծում ենք, որ դրանք
նպատակ ունեին ստեղծել «ԱրմենՏելի» ցանցի ենթադրյալ թերություններ եւ թերագնահատել
«ԱրմենՏելի» գործունեությունը: Հավաստիացնում ենք Ձեզ, որ «ԱրմենՏելի» Միջազգային
ելքը ապահովվում է գերժամանակակից կայանի միջոցով, որը փոխկապակցվում է այնպիսի հուսալի
օպերատորների հետ, ինչպիսիք են MCI, France Telecom, RosTelecom, OTE, British Telecom
ընկերությունները: Ավելին, մեր կատարած խոշոր ներդրումից հետո, անցյալ տարվա ընթացքում,
կայանը ի վիճակի է ապահովել տրաֆիկի 4 անգամ ավելի հզորություն, քան այսօր կարող
են ապահովել Հայաստանի բոլոր օպերատորները: «ԱրմենՏելը» պատրաստ է անցնել ցանկացած
փորձաքննություն, եթե այն կպահանջվի որեւէ մարմնի կողմից, եւ ապացուցել, որ ընկերությունն
ապահովում է միջազգային չափանիշներին համապատասխան առավելագույն որակ: Այնուամենայնիվ,
«ԱրմենՏելը» չի կարող վերահսկել ամբողջ աշխարհում գոյություն ունեցող հազարավոր օպերատորների
որոշումը, որը նրանք կայացնում են միակողմանիորեն՝ չունենալով «ԱրմենՏելի» հետ խորհրդակցելու
որեւէ պարտավորություն: Օպերատորները հաճախ ընտրում են ցածրորակ եւ ամենաէժան ուղիները՝
տրաֆիկը Հայաստան ուղարկելու համար»: Սեփ. լր.