Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Ավելի վատ հնարավոր չէ

Նոյեմբեր 20,2003 00:00

Ավելի վատ հնարավոր չէ Շիրակի մարզում անվտանգ երթեւեկության նորմերը ընդհանրապես չեն պահպանվում. այստեղ տրանսպորտը շատ վատ է աշխատում: Օրինակ՝ Գյումրիի քարուքանդ փողոցներում միկրոավտոբուսներն ամեն վայրկյան շուռ գալու վտանգի տակ են, ուղեւորներն էլ՝ խեղդամահ լինելու: Հատկապես 20, 22, 12 համարներում ուղեւորները, իրենց իսկ բնութագրմամբ, երթեւեկում են «կամ շախմատի ձի դարձած՝ ուրիշների շալակը թռած, կամ էլ մի կերպ խցկված, միմյանց գիրկ նստած»: 12-13 տեղանոց երթուղայինները մոտ 20-25 հոգի են փոխադրում՝ քայլ քայլի թարմացնելով վերջիններիս թիվը: Իսկ պատասխանատուները ոչ միայն աչքերը փակում են, այլ փաստը ոչ մի կերպ չեն ընդունում: Քաղաքապետարանի տրանսպորտի բաժնի պետ Վարդան Հարությունյանը մեղքը բնակիչների վրա է գցում եւ ամեն ինչ իդեալական է ներկայացնում: Ըստ նրա, մայրաքաղաքի տրանսպորտն անգամ իր տեխնիկական որակով, սպասարկման ձեւով Գյումրվա տրանսպորտին զիջում է: Ի լրումն, Գյումրվա ավտոբուսներում հատուկ հաստիքներ են գործում. օրինակ՝ գողեր։ 40 համարի ավտոբուսի գողերին գրեթե բոլորը ճանաչում են: Այդ երթուղու սպասարկման մյուս առանձնահատկությունն այն է, որ երեկոյան վեցից հետո ընդհանրապես չեն աշխատում՝ պատճառաբանելով «ավտոբուսային ուղեւորներ» չունենալը: Շիրակի մարզում դժգոհողների թիվը միայն գյումրեցիներով չի սահմանափակվում: Գյուղացիներն էլ իրենց հերթին գծի «մոնոպոլիստի» կամքին ենթարկվելուց են դժգոհում, չնայած մարզպետարանում, ի տարբերություն քաղաքապետարանի, երթուղին մրցույթով է տրամադրվում՝ 3 տարի ժամկետով, ընդ որում՝ կազմակերպությունների, ոչ անհատների: Հացիկ գյուղի ուսանողների պնդմամբ՝ իրենց միկրոավտոբուսի վարորդ Զարգարյան Մաթեոսը ուղեւորներին սպասարկում է ըստ իր հարմարության, հատկապես երեկոյան ժամը 6-ին, կախված՝ տրամադրությունից, երբեմն աշխատում է, երբեմն՝ ոչ: Հարեւան Կարմրաքար գյուղ էլ իրեն նեղություն չի տալիս մտնելու, այստեղ բնակիչների թիվը քիչ է՝ 15-20 ընտանիք: Չնայած «Թամարա- Թերեզա» ՓԲԸ-ն պայմանագրի համաձայն պարտավորվում էր սպասարկել Գյումրի- Հացիկ- Կարմրաքար երթուղին եւս: Ի դեպ, Կարմրաքարը դպրոց չունի, եւ երեխաները ստիպված են մոտ մեկ ժամվա ճանապարհ ոտքով հաղթահարել հարեւան գյուղ՝ Հացիկ հասնելու համար: Գյուղացիների ասելով՝ ճանապարհները լիքն են գայլերով: Իսկ մարզպետարանի տրանսպորտի բաժինն այս ուղղությամբ քայլեր չի ձեռնարկում. բաժնի պետ Մարզպետունի Մարգարյանի պատճառաբանությամբ՝ մրցույթը շահած կազմակերպություններն ամեն վայրկյան կարող են հրաժարվել։ Այդպիսի մի դեպք եղել է Գյումրի-Անի Պեմզա գծում. հիմա այստեղ տրանսպորտ ընդհանրապես չի գնում: Ճանապարհներն էլ ճանապարհի չեն նմանվում: Պետական բյուջեից 2003թ. միջհամայնքային ճանապարհաշինության համար գումար ընդհանրապես չի տրամադրվել: Պետք է ենթադրել, Գյումրիի գծատերերը մրցակցում են Երեւանի իրենց գործընկերների հետ, թե ով ավելի շատ հնարավորություն ունի վատ սպասարկելու ուղեւորներին։ ՆՈՒՆԵ ԱՐԵՎՇԱՏՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել